Acredita’t Sanitat

agsdix-null

PROPERAMENT ACC 2022: 1r TRIMESTRE

agsdix-null

CONVOCATÒRIA ACC 2020-2021: SETEMBRE 2020

agsdix-null

CONVOCATÒRIA ACC 2020-2021: GENER- MARÇ 2021

PROPERA CONVOCATÒRIA 1R TRIMESTRE 2022

Informació general del servei d’acreditació de competències

agsdix-null

Email

acreditat@institutcallipolis.cat

Es prega afegir al camp d’assumpte el text: “Sanitat ACC- 2022”

CONVOCATÒRIA 2020-2021
GENER-MARÇ 2021

Informació general del servei d’acreditació de competències

agsdix-null

Email

acreditat@institutcallipolis.cat

Es prega afegir al camp d’assumpte el text: “Sanitat ACC2020-2021”

Avisos

  • 13-09-2021: El 2n torn de la convocatòria de 2021 s’iniciarà durant el mes d’octubre de 2021.
  • 1-09-2021: Per diferents incidències del procés, la fase d’avaluació de la convocatòria gener- juliol 21 ( 1r torn de 2021), acabarà durant el mes de setembre.
  • 25-06-2021: Publicació del resultat de la fase d’avaluació.
  • 11-06-2021:Inici de la fase d’inscripció. Un cop incorporats tots els aspirants al sistema, procedim a la formalització de la inscripció.

CALENDARI

Fase Data Observacions
Sessió informativa A partir del 27 de gener Sessió online vía Meet
Inscripció assessorament 11 de juny a 24 de juny Pagament del preu públic 26€**
Fase assessorament 25 de juny al 30 de juny Es farà telematicament
Fase inscripció a avaluació 1 de juliol a 5 de juliol
Fase avaluació 5 de juliol a 18 de juliol Es farà telemàticament
Lliurament certificacions 18 de juliol a 25 de juliol

** Estan exempts de pagament els aspirants que ja tinguin un informe de recomanacions de l’Assessorament d’una convocatòria prèvia.

ÀMBITS ASSESSORAMENT I AVALUACIÓ

Tot seguit pots consultar el pdf amb cada àmbit i les seves UC

“Qualificacions Professionals”

SESSIÓ INFORMATIVA I ENTREVISTES

 

  • Cada aspirant serà convocat amb anterioritat per fer la sessió
  • La sessió tindrà caràcter online utilitzant la plataforma “Meet”
  • Els aspirants rebran l’enllaç a la reunió via email 24h abans

FASE D’INSCRIPCIÓ D’ASSESSORAMENT

  • Per formalitzar la inscripció a la fase d’assessorament, es procedirà a fer el pagament de la taxa i l’entrega del document justificatiu del pagament o de la bonificació d’aquest, en el termini fixat al calendari. Estaran exempts de pagament els aspirants que ja tenen un informe de recomanacions de l’Assessorament d’una convocatòria prèvia.
  • En cas de renunciar al procés d’acreditació, descarregueu el model “D” de renuncia de la sessió de “Documentació i models” i envieu-lo al mail de contacte
  • Per formalitzar la inscripció cal:
    • La taxa d’inscripció a la fase d’assessorament és de 26€. Consultar les bonificacions seguint aquest enllaç
    • Descarregar i omplir el document “E”: Dossier de trajectòria professional bilingüe
    • Descarregar el full “F” de pagament i efectuar la transferència.
    • Enviar el resguard de transferència i els documents E i F al mail de contacte.

FASE D’ASSESSORAMENT

  • La fase d’assessorament es durà a terme durant els mesos de febrer i març de forma individualitzada.
  • Cada aspirant rebrà un primer mail de contacte per part de l’assessor assignat per tal de comunicar-li data i hora de reunió.
  • L’assessor serà qui farà la recomanació de si el procés d’avaluació serà:
    • Avaluació de les competències professionals ( per UC)
    • Avaluació per al reconeixement de l’experiència professional ( per UF)

 

FASE D’INSCRIPCIÓ A AVALUACIÓ

  • El preu públic d’inscripció és de 13 € per Unitat de competència o per Unitat Formativa a avaluar.
  • El procediment concret es publicarà arribat el moment i es comunicarà als aspirants

 

FASE D’AVALUACIÓ

  • Es tracta d’un procediment individualitzat.
  • Es desenvoluparà entre abril i juny

 

CONVOCATÒRIA ACC 2020-2021 SANITAT
SETEMBRE 2020

Informació general del servei d’acreditació de competències

agsdix-null

Email

acreditat@institutcallipolis.cat

Es prega afegir al camp d’assumpte el text: “Sanitat ACC2020-2021”

Avisos

  • 23-03-2021:

Publicació del resultat de l’assessorament. Descarregar.

  • 2-04-2021:

Inici de l’inscripció de la fase d’avaluació.

  • 10-04-2021:

Publicació del resultat de l’inscripció a la fase d’avaluació. Inici de la fase d’avalució.

  • 20-05-2021:

Finalització de la fase d’avaluació.

  • 28-05-2021:

Publicació del resultat provisional de l’avaluació.

  • 2-06-2021: 

Publicació del resultat definitiu de l’avaluació.

Calendari

Fase Data Observacions
Inscripció al procés Del 25 gener al 30 març Inscripció aquí
Inscripció assessorament Per ordre d’arribada de les sol·licituds Pagament del preu públic 26€**
Fase assessorament febrer – març
Fase inscripció a avaluació Abril
Fase avaluació Abril – juny
Lliurament certificacions Juliol

 ** Estan exempts de pagament els aspirants que ja tinguin un informe de recomanacions de l’Assessorament d’una convocatòria prèvia.

ÀMBITS ASSESSORAMENT I AVALUACIÓ

Tot seguit pots consultar el pdf amb cada àmbit i les seves UC

“Qualificacions Professionals”

DOCUMENTACIÓ I MODELS

A. Resolució Convocatòria

B. Guia De L’aspirant

C. Model De Reclamació A Fase D’assessorament I Avaluació

D. Model De Renuncia A Participar En El Procés

E. Dossier De Trajectòria Professional Bilingüe

F. Full De Pagament A La Fase D’assessorament

 

  1. Accede a este enlace
  2. Introduce el código de entidad 0326181 en el campo “Entitat”, deja en blanco el campo “Compte de destí” y clica “Continuar
  3. Introduce el importe de 26€ (consulta este enlace en caso de estar sujeto a reducción)
  4. En el campo “Remitent” escribe: Acreditat sanitatseguido de tu nombre y apellidos y clica “Continuar”
  5. Realiza el pago con tarjeta.

SESSIÓ INFORMATIVA

  • Cada aspirant serà convocat amb anterioritat per fer la sessió
  • La sessió tindrà caràcter online utilitzant la plataforma “Meet”
  • Els aspirants rebran l’enllaç a la reunió via email 24h abans

FASE D’INSCRIPCIÓ D’ASSESSORAMENT

  • Per formalitzar la inscripció a la fase d’assessorament, es procedirà a fer el pagament de la taxa i l’entrega del document justificatiu del pagament o de la bonificació d’aquest, en el termini fixat al calendari. Estaran exempts de pagament els aspirants que ja tenen un informe de recomanacions de l’Assessorament d’una convocatòria prèvia.
  • En cas de renunciar al procés d’acreditació, descarregueu el model “D” de renúncia de la sessió de “Documentació i models” i envieu-lo al mail de contacte
  • Per formalitzar la inscripció cal:
    • La taxa d’inscripció a la fase d’assessorament és de 26€.
      Consultar les bonificacions seguint aquest enllaç
    • Descarregar i omplir el document “E”: Dossier de trajectòria professional bilingüe
    • Descarregar el full “F” de pagament i efectuar la transferència.
    • Enviar el resguard de transferència i els documents E i F al mail de contacte.

FASE D’ASSESSORAMENT

  • La fase d’assessorament es durà a terme durant els mesos de febrer i març de forma individualitzada.
  • Cada aspirant rebrà un primer mail de contacte per part de l’assessor assignat per tal de comunicar-li data i hora de reunió.
  • L’assessor serà qui farà la recomanació de si el procés d’avaluació serà:
    • Avaluació de les competències professionals ( per UC)
    • Avaluació per al reconeixement de l’experiència professional ( per UF)

FASE D’INSCRIPCIÓ A AVALUACIÓ

  • El preu públic d’inscripció és de 13 € per Unitat de competència o per Unitat Formativa a avaluar.
  • El procediment concret es publicarà arribat el moment i es comunicarà als aspirants.

FASE D’AVALUACIÓ

  • Es tracta d’un procediment individualitzat.
  • Es desenvoluparà entre abril i juny.

Cicles de grau Mitjà

Família Sanitat

Família Imatge Personal

Família Activitats físiques i esportives

Ensenyaments esportius

Cicles de grau Superior

Família Sanitat

Família Imatge Personal

Família Activitats físiques i esportives

Ensenyaments esportius

Altres

Programa de formació i inserció (PFI)

Itinerari formatiu específic (IFE)

FCT

Dual

Acredita't

Servei assessorament i reconeixement

Borsa de treball

Empreses i entitats col·laboradores

Innovació

Formació ocupacional

Formació continuada

Orientació

Secretaria virtual

Fes tot tipus de gestions des del teu ordinador.

Més informació

Preinscripció/matrícula

Fes la teva preinscripció o matrícula des dels nostres formularis digitals.

Més informació

Horari

Horari període lectiu

(de setembre a juny)

- Dll-Dv: de 9 a 13 h
- Dm i Dj: de 15 a 17 h
 

Horari d’estiu

(juliol)

 
- Dll-Dv: de 9 a 13 h

Contactar

Posa't en contacte amb la nostra secretaria.

Més informació